Henüz kargoya verilmemiş siparişlerinizi iletişim sayfamızdaki form (iletişim formu) ile bize bilgi vererek iptal ettirebilirsiniz.
Sipariş iptal etme işlemi siparişiniz kargoya verildi ise yapılamaz.
Ödeme iadesi:
İptal/İade ettiğiniz siparişlerinizin; iadesi onaylandıktan sonra 7 iş günü içerisinde para iadesi yapılmaktadır. Kredi kartıyla verilen siparişlerde; kartınızdan çekilen tutar iptal edilmekte ve aynı miktar kredi kartınıza yüklenmektedir. Havale veya EFT ile verilen siparişlerde ise yapılan ödeme tutarı hesabınıza geri gönderilmektedir.
Ürün İadesi:
Temel kural olarak aldığınız ürünü teslimat tarihinden itibaren 8 iş günü içerisinde http://www.ankaradolumbank.com.tr 'un düzenlemiş olduğu faturanız ve iade sebebinizi içeren bir not eki ile iade edebilirsiniz.
* İADE ÜRÜNLERİNİZİ MUTLAKA İADE SEBEBİNİZİ BİLDİREN BİR NOT EKİ VE FATURANIZ İLE GÖNDERİNİZ.
* İade etmek istediğiniz ürününüzü tarafımıza göndermeden önce iletişim sayfamızdan kayıt yapmanızı rica ederiz.
Sitemiz üzerinden yapacağınız kayıt formunun bir çıktısını alarak ürünü Aras Kargo ile tarafımıza gönderebilirsiniz. Bildirim formu olmayan ürünler kargo firması tarafından alınmayacaktır. Bu sebeple mutlaka belirtilen sayfadan bildirim kaydı yapmanızı rica ederiz.
** İade etmek istediğiniz ürünün faturası kurumsal ise, geri iade ederken kurumun düzenlemiş olduğu iade faturası ile birlikte göndermeniz gerekmektedir. İade faturası, kargo payı dahil edilmeden ( ürün birim fiyatı + KDV şeklinde ) kesilmelidir. Faturası kurumlar adına düzenlenen sipariş iadeleri İADE FATURASI kesilmediği takdirde tamamlanamayacaktır.
385 SAYILI VERGİ USUL KANUNU GENEL TEBLİĞİ UYARINCA YENİ UYGULAMA:
Eğer vergi mükellefi değilseniz, almış olduğunuz ürünü iade ederken elinizde bulunan firmamıza ait faturada ilgili iade bölümündeki bilgileri eksiksiz olarak doldurduktan sonra imzalayarak ürün ile birlikte bize geri göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde iade işleminiz tamamlanmayacaktır.
Genel İade Şartları Aşağıdaki Gibidir:
- İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
- Orjinal kutusu/ambalajı bozulmuş (örnek: orijinal kutu üzerine kargo etiketi yapıştırılmış ve kargo koli bandı ile bantlanmış ürünler kabul edilmez) tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir.
- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu durumda da sitemizden doldurduğunuz bildirim formunuzla birlikte Yurtiçi Kargo ile gönderim yapmanız gerekir. Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.
Ürünlerin İadesinde:
Niteliği itibariyle iade edilemeyecek ürünler (ürünün arızalı veya ayıplı çıkması halleri dışında, açıldıktan sonra sağlık açısından tehlike arz edebilen ürünler örn: kullanım esnasında vücut ile birebir temas gerektiren ürünler, kulak içi veya kulak üstü kulaklık vs.), tek kullanımlık ürünler, kopyalanabilir yazılım ve programlar, hızlı bozulan veya son kullanım tarihi geçen ürünlerin iadesi mümkün değildir.
Her türlü kozmetik ürünleri, kişisel bakım, sağlık ve güzellik ürünleri iade edilebilmesi, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır.
İade İşlemleri:
Yukarıda belirtilen şartlara uyan iadenizi; iade bildirim formunu doldurarak, ürünün orijinal ambalajının hasar görmesini önleyecek şekilde "Sağlam bir mukavva kutunun daha içine koyarak" tarafımıza gönderdikten sonra iadeniz ulaştığında İade bölümü tarafından incelenir, gerekirse ürünün yetkili servisine ya da tedarikçi firmaya test etmeleri için gönderilir. Yukarıdaki şartlara uygun ise iade işlemi başlatılır. Bu işlemin süresi 3 ila 7 gün arasında değişmektedir. İade departmanı tarafından incelenen iadeniz için sizinle irtibat sağlanarak, tercihinize göre yeni ürün gönderimi, para iadesi veya hediye çeki oluşturulması işlemlerinden biri gerçekleştirilir.
YUKARIDA BELİRTİLEN KOŞULLARI SAĞLAMAYAN İADELER KESİNLİKLE ALINMAYACAK VE TARAFINIZA TEKRAR AYNI ŞEKİLDE GÖNDERİMİ SAĞLANACAKTIR.